Зручно, як вдома: постіль у готелях

постільна білизна для готелівУ кожного з нас є персональні критерії комфорту. Зокрема, коли мова йде про проживання у готелях. Тут навіть несуттєві, на перший погляд, деталі, формують закладу репутацію, а, отже, дають можливість знайти нових клієнтів та перетворити вже існуючих на постійних.

Належний вигляд постільної білизни у готелі – один із переконливих аргументів на користь його відмінної репутації. Існує чимало стандартів та вимог щодо але загальні моменти зводяться до:

Чиста та ідеально випрасувана постіль – важливий показник відмінного сервісу.

Правильний вибір тканини. Дрібні незручності, пов’язані із незручною білизною, не повинні псувати сон мешканцям номеру. Оптимальний варіант – сатин. Кожна тканина зобов’язана відповідати загальним вимогам євростандарту EN 533.

Готельна постіль також повинна витримувати багаторазове прання при температурі 60°С, зберігаючи свої показники теплозахисту та вогнестійкості, не “збиратись” та не збиватись.

Наявність логотипу готелю на простирадлах чи інших одиницях – чудове доповнення до загального фірмового стилю закладу. Завдяки індивідуальному замовленню у спеціальних компаній це доволі просто.

Ще один важливий момент – зміна постільної білизни у номері. У цьому випадку все залежить від так званих зірок, якими “володіє” заклад. До прикладу, якщо ви оселилися у тризірковому готелі, покоївки повинні змінювати постіль два рази на тиждень. Якщо у якості тимчасового житла ви обрали чотиризірковий готель – будьте готові, що кожного дня на вас чекатиме свіжа та білосніжна постіль.

Втім, це також річ умовна. “3 зірки” у США близькі за обслуговуванням до “4 зірок” у Європі. Тому інформацію краще уточнити у адміністраторів чи скористатися іншими джерелами – офіційним сайтом, буклетами на рецепції, тощо.