Постіль для готелів: як здивувати гостей?

Без сумніву, класичною візитівкою кожного готельного номеру є його чистота, затишок та комфорт. У номері на гостей, згідно стандартів, чекає якісна, випрасована, ароматна і, звісно ж, ідеально чиста постіль. І що більше зірок у закладу – тим частіше її повинні змінювати.

Втім, якщо вищенаведені  характеристики є усталеною нормою, то людська фантазія має звичку впевнено виходити за рамки і проводити незвичні експерименти. Навіть коли мова йде про звичайну готельну постіль, ковдри та подушки.

До прикладу, власники знаменитого лондонського готелю HolidayInnLondon-KensingtonForum настільки дбають про комфорт своїх мешканців, що навіть намагаються зігріти постіль у номері. З цією метою у вашу кімнату заходить джентельмен у термокостюмі і протягом десяти хвилин намагається облаштувати гостеві тепле місце, зігріваючи постіль. В той же час, у в іншому готелі британської столиці для спокійної, сповненої незабутніх вражень ночі використовують спеціальних казкарів, які перед сном розповідатимуть мешканцям номеру цікаві історії та легенди.

Ще серйозніше до справи підійшли власники одного із готелів Болівії (Південна Америка). Так, у закладі “де Саль” постояльцям пропонують поспати на ліжку та постелі, зроблених із справжньої солі. Така витівка безпосередньо пов’язана з тим, що недалеко від готелю розташований соляник Салар-де-Уюн. Як не дивно, попит на такі, м’яко кажучи, незручні реквізити сну, не зникає.

У верхньобаварських Альпах  вирішили не перейматися питанням ліжок та постелі і пропонують гостям ночувати прямо на сіні. Так, на облаштування усіх спальних місць в одному з готелів витратили більше 300 кілограмів сіна.

Звичайно такий підхід не обов’язковий для усіх та є більше забаганкою, ніж необхідністю. Інколи, щоб здивувати гостей достатньо лише високої якості постільної білизни – без особливих викрутасів та видумок.